hcj ahvc
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل به 450 شهر در سراسر کشور hcj ahvc رسید.
نحوه hcj ahvc دریافت شارژ
تهران - خ آفریقا – کوچه آناهیتا- پلاک hcj ahvc 12
وي ادامه داد: همچنين براي سفارش آهنگ مي توان از طريق hcj ahvc پيام كوتاه و يا كدهاي دستوري (USSD) نيز اقدام كرد.
همچنین تمامی مراکز استان های کشور hcj ahvc تا پایان سال 86 به شبکه ایرانسل پیوستند و به زودی استفاده از خدمات این اپراتور در تمامی مناطق کشور میسر خواهد شد.
1. درابتدا فقط خودپردازهای بانک ملی ،و به زودی خود پردازهای بانکهای hcj ahvc ملت، سامان و ... نیز به این سرویس مجهز می شوند(زمان مجهز شدن دیگر بانکها به این سرویس به اطلاع خواهد رسید )
از امروز 7/6/86 تمامی مشترکین اعتباری شرکت hcj ahvc می توانند از خودپردازهای سرتا سر کشور مشخص شده در شارژ سیم کارت ایرانسل خود را نیز دریافت کنند ، لطفا" به نکات ذیل توجه کنید .
لازم به ذکر است که با شروع جشنواره پاییزی، مشترکین ایرانسل مجدداً می توانند به میل خود هر یک از طرح های تعرفه تشویقی اعم از قرمز، آبی، طلایی، طلایی یک ستاره، hcj ahvc طلایی دو ستاره ایرانسل را با شرایط جدید انتخاب نمایند.
به گزارش آژانس خبری تلفن همراه (همنا)، hcj ahvc با افزایش تعداد شهرهای تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل، هر دو روز یک شهر به محدوده آنتن دهی شبکه ایرانسل افزوده شده است.
4. در قسمت ((خدمات دیگر)) خودپردازها ، گزینه ایی به نام ((شارژ ایرانسل)) اضافه شده است ، مشترک با ورود به hcj ahvc این قسمت می تواند شارژ 20000ریال ایرانسل را انتخاب نماید
6. در پایان از قسمتی hcj ahvc که در خودپردازها، رسید به مشتری ارائه می شود ، پین 12 رقمی و سریال کارت شارژ به مشترک ارائه می شود
به اطلاع می رساند که طرح های تشویقی قرمز، آبی، طلایی، طلایی یک ستاره، طلایی دو ستاره، ایرانسل (مرتبط با جشنواره تابستانی ایرانسل) در تاریخ 31 شهریور 1387 متوقف hcj ahvc می شود و با شروع جشنواره پاییزی ایرانسل با شرایط جدید مجدداً ارائه خواهند شد.
گفتنی است ایرانسل تنها شبکه تلفن همراه ایران است که هزینه تماس های بین شهری با تماس های داخل شهری یکسان است و صرف نظر از خرید ثبت نام در هر یک از شهرهای کشور، هزینه تماس hcj ahvc از هر نقطه با هر تقطه دیگر ایران، در سراسر کشور ثابت است.
مشترکینی که به وسیله خط ایرانسل خود چه با تماس یا پیام کوتاه مورد کلاهبرداری قرار می گیرند ، طبق آئین نامه مزاحمت که از خردادماه سال جاری درحال اجراست، فردی که به خط وی مزاحمت ایجاد hcj ahvc شده باید به دفاتر حقوقی اپراتور خود مراجعه و فرم مربوطه که را جهت پیگیری موجود می باشد را تکمیل نمایند.
ا عرضه سـرويـس آهـنگ پـيشـواز كه به زودي و براي hcj ahvc نخستين بار در ايران توسط ايرانسل ارائه خواهد شد، مشتركان ايرانسل ميتوانند به دلخواه خود صداي بوقي را كه تماس گيرندگان با شماره آنها پس از شماره گيري و پيش از برداشته شدن گوشي مي شنوند به آهنگ هاي خاصي تغيير دهند.
وي افزود: هزينه خريداري آهنگ پيشواز كاملا مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است تا hcj ahvc برخورداري از امكانات اين سرويس براي همگان امكان پذير باشد.
براساس این گزارش، هم اکنون اپراتور دوم تلفن همراه نیمی از جمعیت کشور hcj ahvc و بیش از 4300 کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است.
به گفته كريم بيگي از قابليت هاي متعدد اين سرويس مي توان به امكان تنظيم hcj ahvc يك آهنگ دلخواه براي هر يك از تماس گيرندگان، تنظيم زمان پخش هر آهنگ از قبل و تنظيم چند آهنگ براي يك تماس گيرنده در ساعات مختلف اشاره كرد.
براساس این گزارش، در حال حاضر ایرانسل از 12 hcj ahvc میلیون مشترک سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان برخوردار است.
در حال حاضر بسیاری از شهرهای استان های آذربایجان شرقی و غریی، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان hcj ahvc جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد و تعداد زیادی از دیگر شهرهای کشور تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل قرار دارند.
3. در این سرویس نیاز به حساب مشخص در همان بانک نیست ، بلکه مشترک می تواند با هر یک از کارتهای عابر بانکی که در اختیار دارد ، به یکی از خودپردازها hcj ahvc مراجعه کند و شارژ خود را دریافت کند
نکته: از آنجا که احراز هویت مشترک و تکمیل و امضای فرم مربوطه پیگیری hcj ahvc الزامی است، تنها با مراجعه حضوری به آدرس بالا ،این امر محقق می گردد.
در مورد مشترکین سیم کارتهای ایرانسل که با تماس یا پیام کوتاه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای پیگیری و برخورد با موارد اینچنینی لازم است مشترک برای احراز هویت و تکمیل فرم مربوطه به واحد ویژه این امور که توسط معاونت حقوقی hcj ahvc شرکت ایرانسل در نشانی زیر ایجاد شده است هدایت شوند
5. با فشار بر دکمه این گزینه، هزینه خرید این شارژ از hcj ahvc موجودی حساب کارت اعتباری مشترک کسر می شود
2. فقط شارز hcj ahvc 20000ریالی در این خودپردازها موجود می باشد .
مدير روابط عمومي ايرانسل در گفت و گو با خبرنگار فناوري اطلاعات فارس با اعلام اين خبر اظهارداشت: مشتركين ايرانسل بزودي hcj ahvc مي توانند از طريق سايت اينترنتي vitrin.irancell.ir به پورتال مخصوص اين سرويس مراجعه كرده، نمونه آهنگ هاي موجود در پورتال آهنگ پيشواز را گوش كنند و سپس آهنگ موردنظرشان را سفارش دهند.
بر اساس این تغییر، از تاریخ 31 شهریور 87، تمامی مشترکینی که در یکی hcj ahvc از طرح های تعرفه تشویقی بوده اند، به صورت خودکار و رایگان، به طرح پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند.
این هم یکی از جدید ترین hcj ahvc خبرها از ایرانسل که برای خیلیها خوشاینده !
7. مشترکین می توانند ، همانند شارژکردن سیم کارتشان با hcj ahvc کارت شارژهای معمولی ، پین دریافتی را در گوشی خود وارد کنند و سیم کارتشان را شارژ نمایند .
8. پس hcj ahvc از انجام این عمل ،در صدی نیز به عنوان مالیات از مبلغ 20000ریال شارژ کسر می شود و به حساب سیم کارت مشترک اضافه می شود





:: برچسب‌ها: Hdvhksg ahvC ahvC hdvhksg ovdn ahvC ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg ovdn ahvC lsjrdl ahvC hj , lhjd; hdvhksg ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd ahvC hdvhksg fhk; j[hvj ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: